آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هزینه طراحی سایت برای دو دسته از افراد مورد بررسی قرار می گیرد. ممکن است شما به عنوان یک کسب و کار یا مالک یک سایت شخصی، صاحب وب سایتی باشید که نیازمند بروزرسانی باشد. اگر صاحب یک سایت شرکتی هستید که حاوی اطلاعات قدیمی و به روز نشده ای است، امنیت پایینی دارد و احتمالاً سازگار با موبایل نیست، پس شما به مرور مشتریانتان را به ویژه کسانی که بیشتر وبگردی هایشان را با موبایل انجام می دهند از دست خواهید داد.

و یا شرکت، فروشگاه و یا شخصی هستید که به تازگی قصد طراحی سایت برای کسب و کار خود دارید.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

  • ناهید صفری
  • ۰
  • ۰

مزیت طراحی سایت ورزشی

در ارتباط با طراحی سایت ورزشی باید بگوییم که هرچقدر ورزش در سطح یک جامعه از محبوبیت بالاتری برخوردار باشد جستجوی مطالب و محتوای ورزشی نیز به همین میزان افزایش خواهد یافت. خوشبختانه روند جامعه به سمت ورزشی شدن بیشتر در حال افزایش است و به همین نحو استفاده از سایت های ورزشی برای کسب اطلاعات و خبرهای ورزشی و همچنین کسب دانش در مورد ورزش های گوناگون نیز در حالت صعودی به سر می برد.

  • ناهید صفری
  • ۰
  • ۰

بهترین تم های مجله خبری رایگان وردپرس  2019

طراحی سایت خبری یا طراحی یک وب سایت به قصد قراردادن محتوا به عنوان وبلاگ مرتبط با یک سایت با هدف جذب کاربر و یا مشتری بیشتر برای سایت این روزها بسیار فراگیر شده است. گاهی طراحی سایت خبری به صورت اختصاصی انجام شده و گاهی نیز از روش طراحی سایت با وردپرس و استفاده از قالب های بیشمار وردپرس در این حوزه استفاده می شود. وردپرس به عنوان یک پلتفرم بسیار قوی، قالب های بسیار حرفه ای و زیبایی در حوزه مجله خبری دارد که بسیاری از آنها نیز به صورت رایگان ارائه می شوند. در این پست من سعی کرده ام تعدادی از قالب های رایگانی که میان مشتریان ما در شرکت شازین محبوبیت بالایی دارند و از لحاظ کارایی و کیفیت طراحی مناسب هستند را به شما معرفی کنم.

 

1- قالب Magbook

Magbook یک تم WordPress است که منحصراً برای طراحی وب سایت های خبری ، روزنامه ، مجله یا وبلاگ ساخته شده است. کدنویسی این قالب بسیار تمیز است، طراحی فوق العاده انعطاف پذیری دارد ، ریسپانسیو بوده و ویژگی های جدید فوق العاده ای در طراحی آن به کار برده شده است. در ضمن آپدیت آن همیشه رایگان می باشد. قالب Magbook می تواند برای هر نوع وب سایتی مورد استفاده قرار گیرد.


نسخه ی نمایشی 1 نسخه ی نمایشی 2 نسخه ی نمایشی 3 نسخه ی نمایشی 4 دانلود

2- قالب Elegant Magazine

قالبی زیبا و مینیمالیستی که عمدتاً برای یک پورتال و مجله خبری و با تحقیق گسترده در مورد روزنامه های آنلاین معاصر طراحی شده است. با کمک گزینه های سفارشی سازی و ابزارک های موجود ، می توانید طرح بندی ها را به عنوان یک ژورنال های خبری روزمره ، مجله مد مدرن ، وبلاگ نویسی و مجله گردشگری، سایتهای خبری و حداقل ، سایت وبلاگ نویسی و حتی بیشتر پیاده سازی کنید.


بارگیری نسخه ی نمایشی

توصیه می کنم اگر به دنبال یک طراحی سایت اختصاصی زیبا نیز در زمینه طراحی یک مجله خبری زیباد هستید به سایت شرکت شازین مراجه فرمایید.

3- قالب Hueman

 قالب Hueman دارای طراحی متنوعی است. به همین دلیل در وب سایتهای بسیار متنوعی مانند وبلاگ ، مجله ، مشاغل کوچک ، مدارس ، یا وب سایت های شخصی استفاده می شود. این قالب با بارگیری سریع و استفاده بسیار آسان تجربه ای فوق العاده ای را در دستگاه های تلفن همراه برای کاربران شما فراهم خواهد کرد.

 

بارگیری نسخه ی نمایشی

4- قالب Madd Magazine

مجله ماد تم منحصر به فرد و کاملا واکنشگرایی دارد و برای مجله ، روزنامه ها یا وبلاگ های حرفه ای مناسب می باشد.  این قالب با اسلایدر ریسپانسیو خود بسیار مناسب برای نمایش عکس و ویدئو در صفحه اصلی است.


بارگیری نسخه ی نمایشی

5- قالب Semicolon

Semicolon یک تم مجله ساده و تمیز برای وردپرس است. طراحی ریسپانسیو، تایپوگرافی تمیز و آسان برای خواندن ، یک طرح شبکه منحصر به فرد با پشتیبانی از پست های برجسته ، چند منطقه ویجت ، یک منوی ویژه برای پروفایل های اجتماعی شما و موارد دیگر از ویژگی های برجسته ی این قالب است.


بارگیری نسخه ی نمایشی

6- قالب VMagazine Lite

VMagazine یک قالب وردپرسی برای مجله خبری به صورت چند لایه و ریسپانسیو است. قالبی مناسب برای همه روزنامه ها ، مجلات و وبلاگ وب سایت ها است. در حقیقت ، این یکی از سریعترین و ساده ترین قالب ها است که به شما امکان می دهد در هر لحظه اقدام به طراحی سایت خبری خود کنید.


بارگیری نسخه ی نمایشی

7- قالب HitMag

HitMag قالبی شیک و قدرتمند است که برای مجلات ، روزنامه ها یا وبلاگ های شخصی ساخته شده است. HitMag با تعداد انگشت شماری از گزینه ها برای سفارشی کردن سایت خود به روشی که می خواهید ارائه می شود.


بارگیری نسخه ی نمایشی

8- قالب NewsMag

Newsmag یک قالب وردپرسی تمیز و مدرن است که مناسب برای طراحی سایت خبری، وبلاگ و غیره می باشد. این قالب 4 سبک متفاوت برای صفخات وبلاگ دارد که برای نمایش درست در هر گونه دستگاه نمایشی به درستی تنظیم شده است.


بارگیری نسخه ی نمایشی

9- قالب Poseidon

Poseidon یک قالب وردپرسی با طراحی زیبا است که دارای نمایش پرده ای با نمایشگر تمام صفحه با شکوه است. تایپوگرافی تمیز و چیدمان بزرگ و سفید باعث می شود داستان های شما به اشتراک گذاشته شود.


بارگیری نسخه ی نمایشی

10- News Portal

News Portal قالب وردپرسی با طراحی خلاقانه و ویژگی های قدرتمندی است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی  سایتی را متناسب با نیاز خود ایجاد کنید. این قالب کاملاً روی سفارشی سازی ساخته شده است که به شما امکان می دهد تا اکثر تنظیمات قالب را به راحتی با پیش نمایش های زنده سفارشی کنید.


بارگیری نسخه ی نمایشی

11- قالب ColorMag

ColorMag بین همه تم های رایگان وردپرسی ما محبوب تر  است. یک قالب وردپرسی مناسب برای مجله خبری که به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است. قالب ColorMag با پلاگین پیج بیلدر کاملا سازگار است و هنگام طراحی سایت خبری در هر موضوعی به شما کمک می کند تا انواع مختلفی از صفحه نمایشی طراحی شود. این قالب نیز کاملا مناسب برای طراحی سایت خبری، روزنامه ، مجله و انواع وبلاگ نویسی است.


بارگیری نسخه ی نمایشی

12- قالب Rubine Lite

Rubine Lite یک تم مجله تمیز و آماده شبکیه است که با قابلیت استفاده و سادگی در ذهن ایجاد شده است. طراحی واکشنگرا باعث می شود محتوای شما در هر دستگاه قابل خواندن باشد.


بارگیری نسخه ی نمایشی
 

 

  • ناهید صفری
  • ۰
  • ۰

ویژگی ها و امکانات لازم در طراحی سایت املاک

در مورد طراحی سایت املاک باید گفت که امروزه حتی کاربرانی که از اینترنت سررشته ای ندارند و یا اهل وب سایت و به اصطلاح وب گردی نمی باشند از اطرافیان خود می خواهند تا در اینترنت یک جستجویی را انجام داده تا شاید ملک و زمین مورد نظرشان را پیدا نموده و یا حتی مشتری خوبی را پیدا نموده و آن را بفروشند. چرا که باید قبول داشته باشیم تبلیغات از نوع سنتی امروزه چندان جایگاه مطمئن و مستحکمی نسبت به گذشته ندارند. بنابراین وجود یک سایت املاک حتی اگر جزء این صنف هم نیستید میتواند آینده شغلی شما را دگرگون نماید.

امکانات لازم در طراحی سایت املاک

  • ناهید صفری
  • ۰
  • ۰

ویژگی های لازم برای سایت های فروشگاهی

همه وب سایت ها به روش خاص خود منحصر به فرد هستند. ما روند ایجاد سایت فروشگاهی مانند انیمیشن ، پیش نمایش محصول به صورت 360 درجه ، فیلتر پیشرفته و جستجوی محصول پویا را مشاهده کرده ایم.
با این حال ، این روند نرخ تبدیل یا تجربه کاربر قوی را تضمین نمی کند. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت فروشگاهی باید از این نظر مرتبط و واجد شرایط برای رقابت با رقبا باشد.
در اینجا لیستی از 15 ویژگی ضروری وجود دارد که خریداران آنلاین را به خود جلب می کند.

1. کاربر پسند باشد

این مورد از اصل سادگی ناشی می شود که در آن اشاره می شود به اینکه سادگی باید یک هدف اصلی در طراحی سایت باشد و باید از پیچیدگی های غیر ضرور اجتناب شود.

البته سادگی هدفی است برای انجام یک طراحی خوب که نباید ظرافت را فدای آن کنید.
در واقع ، مطالعات نشان می دهد که 76٪ از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده از آن است.
هدف این است که به خریداران کمک کنیم تا سریعتر و بدون اینکه به پیچیدگی های غیر ضروری برسند و راه را برای خرید مسدود کنند، به آنچه می خواهند برسند. فروشندگان آنلاین ، فقط چند دقیقه و یا حتی می توان گفت چند ثانیه برای فروش محصولاتشان زمان دارند. با ارائه دسته بندی های خرید ، فیلترها و قابلیت مقایسه ، بر تجربه کاربر متمرکز شوید.
برای اینکه سایت فروشگاهی شما کاربرپسندتر شود ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
عملکرد جستجو را با گزینه تکمیل خودکار یا autocomplete مانند آندر آرمور بهبود ببخشید:

موارد لازم در ایجاد سایت فروشگاهیپیمایش بصری و موثری مانند استنلی ایجاد کنید:

موارد لازم در ایجاد سایت فروشگاهیسایت های فروشگاهی به جای یک تجربه دردسرساز باید یک مزیت رقابتی باشند.

2. ایجاد فروشگاه اینترنتی سازگار با موبایل

خرید از فروشگاه های آنلاین به وسیله ی تلفن همراه 50٪ از معاملات آنلاین را تشکیل می دهد.

 

با طراحی سایت به صورت واکنشگرا ، محتوا با هر وسیله ای که به آن دسترسی داشته باشید یعنی تبلت، موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر، سازگار می شود تا کاربر پسند ترین تجربه را برای مشتری ارائه دهد. والمارت پس از بهینه سازی سایت موبایل خود فروش موبایل را 98٪ افزایش داد.
وب سایت اینتلیجنتزیا نیز تجربه خرید بهتری را در تلفن همراه ایجاد کرد که منجر به افزایش 16 درصدی معاملات موبایل شد.

فرقی نمی کند که میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا 5 تا؛ ایجاد یک تجربه مناسب برای موبایل برای خریداران شما باعث بهبود فروش و رتبه بندی بالقوه شما خواهد شد.

3. عکس و فیلم با وضوح بالا

از زمانی که تنها یک عکس معمولی همراه با برچسب قیمت در سایت قرار داده می شد زمان زیادی گذشته است.

امروزه خریداران چندین زاویه مختلف از محصول را می خواهند و همچنین ترجیح می دهند قبل از خرید افرادی که از این محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند را نیز ببینند. آنها می خواهند این محصول را بزرگنمایی کرده و احساسی نسبت به محصول بدست آورند.
ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. به گفته Adobe ، تصاویری که بارگذاری نمی شوند و یا بارگزاری آنها زمان خیلی زیادی میگیرد باعث کاهش خرید مشتریان از سایت تا حدود 39 درصد خواهند شد.
ما فقط در مورد عکس های حرفه ای صحبت نمی کنیم. Vanity Planet دریافت که اضافه کردن عکسهای اینستاگرام به صفحات محصولات، باعث افزایش مشاهده تا 24 درصد می شود. این تصاویر هستند که باعث فروش محصول می شوند نه متن ها.

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید چندین عکس را برای هر محصول به نمایش گذاشت و هنگام بارگذاری صفحه، عکس ها باید با وضوح بالا و بهینه شده در جهت سئوی سایت قرار باشند.

4. دیدگاه ها و نظرات ایجاد شده توسط کاربران

حدود 95 درصد از خریداران نظرات ایجاد شده توسط کاربران درباره ی یک محصول را می خوانند؛ و 57٪ از مصرف کنندگان فقط در صورتیکه فروشگاه یا کسب و کار موردنظر 4 ستاره یا بیشتر داشتته باشند از آن وب سایت استفاده می کنند.
شاید فکر کنید که بررسی های منفی یک قاتل فروش است. برعکس در واقع صادق شما را نشان می دهد. داشتن نظرات منفی اغلب می تواند مثبت باشد. تحقیقات نشان داده است که محصولاتی که نظرات منفی در آن نسبت به آن محصول وجود ندارد از طرف مشتریان به عنوان سانسور تلقی شده و فرض خود را بر این می گذارند که نظرات و دیدگاه های مثبت جعلی است.
بسته به قابلیت وب سایت ، در ایجاد وب سایت فروشگاهی می توان از افزونه های معروف ترین سیستم عامل های بررسی از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده کرد.
شرکت های آینده نگر مانند paddleboards Paiwen ،در ایجاد سایت فروشگاهی خود  از دیدگاه ها و نظرات مشتریان به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند تا اقبال اجتماعی ایجاد کنند و کاربران و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.

5- پیشنهادات ویژه

در ایجاد فروشگاه اینترنتی در روشهای استاندارد بازاریابیشان از طریق ایمیل ، صفحات اجتماعی، متن و غیره از پیشنهادات ویژه استفاده می کنند.

 

سایت های فروشگاهی سطح بعدی از املاک و مستغلات برتر در بخش هدر برای تبلیغ پیشنهادهای ویژه بهره می گیرند.
هنگامی که خریداران متوجه می شوند که این قیمت برای خرید محصول یک پیشنهاد ویژه است این انگیزه را به آنها می بخشد تا بیشتر بخرند و زمان بیشتری را برای جستجوی سایت بگذرانند.
اگر سایت های فروشگاهی به صورت مداوم از تبلیغات استفاده کنند، ارائه یک صفحه به صورت منحصر به فرد در سایت که لیست پیشنهادات را نشان می دهد، نه تنها فروش بیشتری را به دنبال خواهد داشت بلکه باعث بهبود سئو می شود.

6. ایجاد لیست کالای محبوب

امکان ایجاد لیست تمایلات در جذب مخاطب و افزایش فروش بسیار سودمند است. به ویژه برای حوزه هایی مانند مد، کتاب و یا خرید هدیه در مناسبت های خاص.
می توان این لیست را به صورتی طراحی کرد که بتوان آنرا به اشتراک گذاشت و یا هنگام موجود بودن برای مشتری پیغام فرستاده تا هر موقع که خواست خرید را انجام دهد.
چه چیزی بهتر از این است که مشتریان مواردی که دوست دارند بتوانند نشانه گذاری کنند و به احتمال زیاد در آینده خرید کنند؟ این مانند داشتن طلا در جیب است و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی.

7. یافتن در فروشگاه

همه سایت های فروشگاهی  فروشگاه های فیزیکی ندارند.  بعضی اوقات شما نمی خواهید منتظر بمانید تا کالای مورد نظر شما ارسال شود. شما دسترسی فوری می خواهید.
گاهی خریداران فقط به صورت آنلاین به تحقیق می پردازند و سپس خرید را بصورت حضوری انجام می دهند. این امر به ویژه برای فروشگاه های محلی بسیار مفید است که مشتریانشان بدانند آنها چه کالایی را در حال حاضر موجود دارند و این برای آنها نسبت به فروشگاه های آنلاین بزرگ یک ارجحیت محسوب می شود.

8- موارد مرتبط

به سادگی دیدن این عبارت ، “ممکن است این را نیز دوست داشته باشید” باعث کنجکاوی و هیجان سیگنالینگ شود.
ویژگی “موارد مرتبط” در ایجاد سایت فروشگاهی اثر چسبندگی مطلوبی را ایجاد می کند که بسیاری از بازاریابان در تلاش برای دستیابی به آن هستند.
موارد مرتبط همچنین می تواند شامل دسته بندی محصولات مشابه فروشگاه در قسمت مقایسه باشد ، “افرادی که این کالا را خریده اند این موارد را نیز جستجو کرده اند” و غیره.

9. سوالات متداول (سؤالات متداول)

خریدهای پیچیده نیاز به اعتماد به فروشنده و اطلاعات دقیق هنگام خرید محصولات بصورت آنلاین و رو در رو دارند.
بخش اطلاعات اضافی اطلاعاتی را که اغلب از آنها سؤال می شود ، ارائه می دهد. این بخش اعتباری را برای فروشنده محصول ایجاد کرده و خریدار می تواند به او اعتماد کند .
بخش سؤالات متداول همچنین یک منطقه خودی برای کمک به مشکلات مشترک مشتری ارائه می دهد. خریداران اغلب از پشتیبانی محصول ، بازده ، گذرواژه‌های حساب از دست رفته و غیره سؤال می‌کنند.

10. اقبال اجتماعی

برندها و فروشندگان آنلاین که با خریداران خود در سطح عاطفی ارتباط برقرار می کنند، اعتماد و حمایت از برند را از سمت مشتری برای خود ایجاد می کنند.
ارتباط اجتماعی غیرقابل انکار است و اکنون فرصت پیوند با مخاطب راحت تر از همیشه است.
پیوند پروفایل های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر با یک سایت فروشگاهی از ویژگی هایی است که به یک فروشگاه آنلاین شخصیت اجتماعی می بخشد.
رسانه های اجتماعی به برندهای مختلف سایت های فروشگاهی اجازه می دهند تا اصالت خود را نشان دهند و ارتباط عاطفی خود را با مشتریانشان پیوند دهند.
مثلا می توانید ببینید چگونه ایکیا از مطالب تولید شده توسط کاربران خود در به اشتراک گذاشتن ایده های طراحی برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

11. ویژگی های امنیتی

معاملات آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. به همین ترتیب ، وب سایت های فروشگاهی می توانند یک هدف سودآور برای مجرمان سایبری باشند. بسیار مهم است که فروشندگان آنلاین از اطلاعات مشتری محافظت کرده و برای اطمینان از حفظ حریم شخصی گام بردارند.


همه اینها نیاز به یک پلتفرم فروشگاهی امن دارند. با توجه به اهمیت این موضوع دو پلتفرم فروشگاهی مجنتو و ووکامرس با دارا بودن ویژگی های امنیتی پیچیده و پیشرفته توانسته اند خود را به عنوان سیستم های عامل برتر در طراحی فروشگاه اینترنتی در دنیا معرفی کنند.

سایر ویژگی های امنیتی الکترونیکی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

    گواهینامه SSL: این گواهینامه یک اتصال ایمن بین کاربر و وب سایت برقرار می کند.
    احراز هویت دو عاملی: با نیاز به نام کاربری / رمزعبور و یک کد تولید شده از سیستم که از طریق ایمیل یا متن ارسال می شود ، یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند.
    استفاده از فایروال: یک دروازه یا دیوار بین دو شبکه را فراهم می کند و اجازه عبور و مرور مجاز و مسدود کردن ترافیک مخرب را می دهد.
    پیوند خط مشی رازداری در فوتر سایت: خط مشی رازداری وب سایت به مشتری این تضمین را می دهد که داده های مشتری با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نشود.

12. گزینه پرداخت پیشرفته در ایجاد سایت فروشگاهی

در دنیای پرداخت الکترونیک، گزینه های پرداخت پیشرفته یک ویژگی ضروری است که هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی حتما باید درنظر گرفته شود. اگر وب سایت شما مجبور است بنا به دلایلی گزینه های پرداخت را محدود می کند ، حتماً دلیل آن را توضیح دهید.

13. اطلاعات دقیق حمل و نقل

هزینه های غیر منتظره حمل و نقل دلیل شماره یک برای رها کردن سبد خرید است. بسیار مهم است که وب سایت های فروشگاهی شامل اطلاعات حمل و نقل در مراحل اولیه پرداخت باشند، به نحوی که مبلغ حمل و نقل در همان مرحله خرید برای خریدار بتواند محاسبه شده و نشان داده شود.
همچنین زمان تحویل و گزینه هایی برای تحویل سریعتر نیز مفید است. جالب است که خریداران در هنگام سفارش رایگان ، 30٪ بیشتر در هر سفارش هزینه می کنند. در صورت وجود کد برای ارسال رایگان آن را در کلیه صفحات سایت و در هدر سایت ارائه دهید.

14. دسترسی به صفحه تماس با ما

هنگامی که نوبت به ایجاد سایت فروشگاهی می رسد، هیچ چیزی بیشتر از صفحه ” ارتباط با ما ” به ویژه در هنگام فروش کالاهای رده بالا یا محصولات فنی دارای اهمیت نیست.
هرگز وسیله و روش تماس مشتری با شما و یا دسترسی به پشتیبانی سایت را سخت نکنید و راه های مختلفی برای دستیابی مشتری به شما از جمله تلفن ، ایمیل و فرم آنلاین را هنگام طراحی وب سایت در نظر بگیرید.
در ضمن دقت داشته باشید که حتماً پیوندهای صفحات اجتماعی و نقشه گوگل مپ را برای درج مکان شرکت در قسمت فوتر و یا صفحه تماس با ما اضافه کنید.

15. سیاست بازگشت کالا

تعیین خط مشی ارجاع کالا یک ویژگی اساسی هنگام ایجاد وب سایت فروشگاهی است. سیاست بازگشت کالا باید کاملاً مشهود و کاملاً نوشته شده یا مصور باشد.
این یکی دیگر از ویژگی های اعتماد سازی فروش آنلاین است. این به خریداران این اطمینان را می دهد که اگر ناراضی باشند امکان بازگشت کالا برای آنها وجود دارد.

مهم نیست که در چه گروهی قرار دارید ، سایت های فروشگاهی فرصتی باورنکردنی برای استفاده از ویژگی های محرمانه و واقعی آمیخته با عناصر جدید نوآورانه برای ایجاد تجربه های خرید فوق العاده دارند.

منبع: 15 ویژگی لازم در طراحی سایت فروشگاهی 

  • ناهید صفری
  • ۰
  • ۰

فهرست برترین نرم افزار های طراحی سایت در سال 2019

آیا شما قصد انجام طراحی سایت حرفه ای برای خودتان دارید؟ آیا به دنبال یک نرم افزار مناسب برای انجام این کار هستید؟در این بخش از مقالات شرکت نوپرداز من لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را که می توانید از آن ها استفاده کنید، قرار داده ام.

نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver

بهترین نرم افزار طراحی سایت

Adobe Dreamweaver یک نرم افزار طراحی سایت حرفه ای محبوب است که به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان وب و طراحان استفاده می شود.

  • ناهید صفری
  • ۰
  • ۰

10 مکان برای جستجوی ایده در طراحی وب سایت

می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید! محتوا نوشته شده است ، بستر انتخاب شده و وایرهای فریم نیز تأیید شده اند. تنها چیزی که باقی مانده اینست که بنشینید جلوی کامپیوتر و  یک طراحی زیبا که هم خودتان و هم مشتری راضی باشد را انجام دهید. اما وای به روزی که ذهنتان قفل کند و هرچقدر سعی کنید هیچ ایده ای به ذهنتان نرسد، در این لحظات من این احساس را دارم که در یک اتاق محبوس شده ام و ایده ها در حال فرار از من هستند :). در این حالت برای رهایی از مشکل من شخصا سعی می کنم به چند منبع نگاه کنم تا دوباره خلاقیتم جاری شود. در این پست سعی کرده ام لیستی از وب سایت های که من معمولا برای ایده گرفتن در طراحی وب سایت از آنها استفاده می کنم و به عنوان بهترین منابع در این حوزه به شمار می روند را برای شما بیاورم.

شماره 1 www.webdesign-inspiration.com/

ایده برای طراحی سایت

  • ناهید صفری