آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

10 مکان برای جستجوی ایده در طراحی وب سایت

می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید! محتوا نوشته شده است ، بستر انتخاب شده و وایرهای فریم نیز تأیید شده اند. تنها چیزی که باقی مانده اینست که بنشینید جلوی کامپیوتر و  یک طراحی زیبا که هم خودتان و هم مشتری راضی باشد را انجام دهید. اما وای به روزی که ذهنتان قفل کند و هرچقدر سعی کنید هیچ ایده ای به ذهنتان نرسد، در این لحظات من این احساس را دارم که در یک اتاق محبوس شده ام و ایده ها در حال فرار از من هستند :). در این حالت برای رهایی از مشکل من شخصا سعی می کنم به چند منبع نگاه کنم تا دوباره خلاقیتم جاری شود. در این پست سعی کرده ام لیستی از وب سایت های که من معمولا برای ایده گرفتن در طراحی وب سایت از آنها استفاده می کنم و به عنوان بهترین منابع در این حوزه به شمار می روند را برای شما بیاورم.

شماره 1 www.webdesign-inspiration.com/

ایده برای طراحی سایت

یکی از اولین سایتهایی که وقتی در برخی مدل های طراحی سایت نیاز به ایده گرفتن دارم به آنجا رجوع می کنم وب سایت Webdesign Inspiration است. وب سایت های ارائه شده در Webdesign Inspiration متنوع هستند و بر اساس صنعت ، نوع و رنگ قابل طبقه بندی می باشند.

شماره 2 https://www.templatemonster.com/


شاید در طراحی وب سایت تخصصی ایده گرفتن از سایتی که طرح های از پیش ساخته را به فروش می رساند عجیب باشد ، اما توصیه می کنم حتما به وب سایت Template Monster یک سری بزنید این وب سایت مکان بسیار خوبی برای بدست آوردن ایده های مختلف در مورد چگونگی ارائه محتوا است. می توانید قالب ها را بر اساس پلتفرم ، صنعتی و ویژگی ها مشاهده کنید.

شماره 3 https://cssnectar.com/
CSS Nectar یکی دیگر از گالری های عالی است که می توانید هنگام جستجوی الهام بخش طراحی وب سایت از آن دیدن کنید. وب سایت های برجسته بر اساس طراحی ، برنامه نویسی و خلاقیت رتبه بندی می شوند و می توان آنها را بر اساس رنگ ، ویژگی ، کشور و دسته بندی کرد.

شماره 4 https://www.awwwards.com/
مانند CSS Nectar ، Awwward برای وب سایت های نمایش داده شده دارای سیستم رتبه بندی است و هر روز سایت جدیدی را برای نمایش خود انتخاب می کند. آنها همچنین تحلیل عمیق تری از سایت ها ارائه می دهند و به کاربران این امکان را می دهند تا درباره طرح ها اظهار نظر کنند. سایت هایی که در اینجا نمایش داده می شوند ، غالباً دست و پا گیر هستند و مدرن هستند ، وقتی که به چیزی که کمتر از سنتی احتیاج داشته باشد ، الهام بخش است.

شماره 5 https://bestwebsite.gallery/

ایده برای طراحی سایت
آنچه من در مورد بهترین وب سایت گالری دوست دارم ، امکان مشاهده تصاویر صفحه های داخلی در نمای جزئیات برای هر سایت است. این بسیار عالی است وقتی می خواهید ببینید که چگونه صفحات دیگر بدون اینکه خودتان از طریق هر یک از صفحات بگردید ، به یک سایت نگاه می کنند. این می تواند به شما کمک کند ایده طراحی وب سایت در عمق بیشتری از صفحه اصلی دریافت کنید.

شماره 6 https://www.siteinspire.com/

آنچه من در مورد siteInspire می خواهم این است که توانایی مرتب سازی بر اساس سکویی که سایت در آن ساخته شده است را دارد. شما همچنین روشهای سنتی تری برای فیلتر کردن سایتها مانند سبک ها ، انواع و موضوعات دارید. این به من اجازه می دهد تا از طراحی وب سایتی که به یک پلتفرم خاص منتقل شده است ایده خوبی دریافت کنم تا بتوانم چگونگی ساخت آن را آسان تر تصور کنم.

گام دیگری درمورد دریافت در طراحی وب سایت

گاهی اوقات برای پیدا کردن ایده برای طراحی وب سایت باید به بیرون از طراحی وب توجه کنید. گالری های زیر در تمام زمینه های طراحی از جمله عکاسی ، تصویرگری و تایپوگرافی به نمایش می گذارد . من دوست دارم از این سایتها برای الهام بخشیدن به طرح های رنگی ، عکاسی قدرتمند وب سایت و سایر عناصر طراحی که از آن استفاده می کنم، استفاده کنم.

شماره 7 https://www.designspiration.net/

در Designspasion با استفاده از طراحی شبکه موزائیکی امکان مشاهده چندین تصویر را به یکباره فراهم شده است. در این وب سایت می توانید از نمونه های زیبای هنرهای زیبا ، عکاسی ، تصویرگری و موارد دیگر الهام بگیرید.

شماره 8 Pinterest
سایت دیگری که از یک شبکه موزائیکی استفاده می کند ، پینترست است که می تواند منبع خوبی برای انواع دریافت ایده طراحی باشد. برای مشاهده دسته بندی هایی از قبیل عکاسی و تصویر سازی ، می توانید از قسمت جستجو استفاده کنید ، یا برای طراحی تصاویر وب سایت های مختلف ، "طراحی وب" را وصل کنید. پینترست از تصاویر به صورت عمودی استفاده می کند و این بدان معناست که می توانید هنگام مشاهده تصاویر کوچک از وب سایت های بیشتری دیدن کنید.

شماره 9 Behance

بیهانس سایت عالی دیگری است که می توانید از طریق گالری های آنها از معماری و هنرهای زیبا گرفته تا طراحی گرافیک و تبلیغات جستجو کنید و در طراحی سایت خودتان از آن استفاده کنید.

شماره 10 https://www.pinterest.se/fromupnorth/
گالری های طراحی شده از Up North دارای ویژگی های طراحی گرافیکی اعم از طراحی بسته ، وب و ui هستند. از گالری های طراحی وب خود شروع کنید ، سپس از تبلیغات ، تایپوگرافی و حتی نقل قول های الهام بخش الهام بگیرید.

نتیجه گیری
قفل شدن ذهن و ار دست دادن خلاقیت برای همه ما اتفاق می افتد ، اما داشتن یک لیست مفید از منابع الهام بخش به شما کمک می کند تا یک وب سایت خیره کننده طراحی کنید. اگر شما منبع جالب دیگری برای ایده گرفتن در طراحی وب سایت دارید خوشحال می شوم  در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • ناهید صفری

ایده در طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی