آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

مزیت طراحی سایت ورزشی

در ارتباط با طراحی سایت ورزشی باید بگوییم که هرچقدر ورزش در سطح یک جامعه از محبوبیت بالاتری برخوردار باشد جستجوی مطالب و محتوای ورزشی نیز به همین میزان افزایش خواهد یافت. خوشبختانه روند جامعه به سمت ورزشی شدن بیشتر در حال افزایش است و به همین نحو استفاده از سایت های ورزشی برای کسب اطلاعات و خبرهای ورزشی و همچنین کسب دانش در مورد ورزش های گوناگون نیز در حالت صعودی به سر می برد.

اگر به تازگی یک باشگاه ورزشی را افتتاح کرده اید یا مدت هاست که آن را در اختیار دارید اولین کاری که الان باید روی آن تمرکز کنید طراحی سایت ورزشی برای باشگاه خودتان است. اینترنت و فضای وب اولین جایی است که جهان بیرون و کاربران آن را جستجو می کنند.

ایجاد وب سایت به شما کمک می کند تا طرفداران و مشتریان فعالی شما از تغییر و تحولات درون باشگاه شما مطلع شوند و در ضمن بتوانید مشتری بیشتر برای باشگاهتان و دنبال کنندگان بیشتر برای سایتان کسب کنید.

ویژگی های لازم و برخی عناصر اساسی در طراحی سایت ورزشی

  • طراحی یک لوگو رسمی برای معرفی برند و شناخت باشگاه شما
  • طراحی صفحه اصلی به همراه گالری عکس و تصاویر باشگاه
  • ساختار استاندارد و منظم در طراحی سایت به همراه طراحی سایت ریسپانسیو
  • بخش اخبار برای کسب اطلاع بازدیدکنندگان سایت از آخرین اخبار باشگاه
  • اتصال به شبکه های اجتماعی
  • لیست دوره های آموزشی به همراه جدول زمانبندی و پروفایل مربیان باشگاه برای معرفی آن ها
  • بخش تماس با ما برای درج موقعیت باشگاه ورزشی
  • امکان پرداخت هزنیه خدمات باشگاه به صورت آنلاین
  • بخش وبلاگ برای معرفی هر کدام از رشته های ورزشی به صورت جدل
  • امکان ثبت نام آنلاین و عضویت کاربران در طراحی سایت باشگاه ورزشی

در فضای رقابتی امروز برای دیده شدن سایت ورزشی شما باید سایت باشگاه شما از صدها سایت ورزشی دیگر متمایز باشد از این رو نیاز است که ایده های خلاقانه ای در طراحی سایت ورزشی تان به کار برده شود و از ترکیب رنگ هایی در طراحی سایت استفاده شود که به اندازه کافی جذب کننده کاربران سایت باشد و آمار بازدید سایت افزایش یابد.. همچنین سئوی سایت در همه ی رشته های ورزشی باید به درستی انجام شود و سایتتان برای موتورهای جستجو بهینه شود تا قابلیت مشاهده سایت شما توسط کاربران افزایش یابد.

علاوه بر باشگاه ورزشی طراحی سایت ورزشی علاوه بر مقصد باشگاه ورزشی برای فروش محصولات ورزشی و یا ساخت یک مجله خبری اختصاصی مطالب ورزشی نیز ممکن است طراحی شود.

در شرکت طراحی سایت شازین یکی از گروه های طراحی سایت پرمخاطب و مشتری ، دسته طراحی سایت ورزشی می باشد و در این زمینه نمونه کارهای موفقی همچون مجموعه بزرگ ورزشی رشد را در طراحی و سئوی سایت در کارنامه خود دارد.

برای سفارش طراحی سایت ورزشی کافی است با همکاران فروش من در  شرکت شازین ارتباط برقرار کنید.

منبع: طراحی سایت ورزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی