آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

آموزش تکنولوژی و طراحی سایت

وبلاگی برای مجتمع کردن مباحث جذاب و به روز طراحی سایت و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

ویژگی ها و امکانات لازم در طراحی سایت املاک

در مورد طراحی سایت املاک باید گفت که امروزه حتی کاربرانی که از اینترنت سررشته ای ندارند و یا اهل وب سایت و به اصطلاح وب گردی نمی باشند از اطرافیان خود می خواهند تا در اینترنت یک جستجویی را انجام داده تا شاید ملک و زمین مورد نظرشان را پیدا نموده و یا حتی مشتری خوبی را پیدا نموده و آن را بفروشند. چرا که باید قبول داشته باشیم تبلیغات از نوع سنتی امروزه چندان جایگاه مطمئن و مستحکمی نسبت به گذشته ندارند. بنابراین وجود یک سایت املاک حتی اگر جزء این صنف هم نیستید میتواند آینده شغلی شما را دگرگون نماید.

امکانات لازم در طراحی سایت املاک
مطمئنا داشتن یک طراحی سایت در زمینه املاک باعث خواهد شد افراد و صاحبان مشاغل دیگر شما را بهتر بشناسند و از این فرصت می توانید نهایت استفاده را نمایید. شاید این اصطلاح دلالی علمی را شنیده باشید. این اصطلاح به این معنا میباشد که در قبال پیدا کردن مشتری و متصل کردن خریدار و فروشنده میتوانید پورسانت خوبی را از این راه به دست بیاورید حتی بدون اینکه دارای جای فیزیکی برای این کار داشته باشید. میتوانید در این وب سایت ملک و املاک از هر نوع با ارائه گروه بندیهای مستقل و روشن و شفاف کاربران را راهنمایی نمایید تا ملک خود را به راحتی پیدا نمایند یا بدون هیچگونه دردسری و راحت برای فروش در معرض دید دیگران قرار دهند. ما به مشتریان خود توصیه میکنیم در وب سایت خود حتما هر دو بخش خرید و فروش را داشته باشند تا تمام کاربران بتوانند از سرویس وب سایت شما بهره مند گردند. طراحی این سایت و سایت هایی از این دست باید دارای ظاهر جذاب و منحصر به فردی باشد تا کاربران بتوانند ساعتها در این وب سایت مشغول به گشت و گذار باشند. البته وجود بخش بنگاه های معاملات املاک هم میتواند به عنوان یک بخش ویژه در وب سایت املاک شما وجود داشته باشد. بطوریکه با اوج گرفتن سایت شما و هجوم کاربران برای بازدید وب سایت شما, بنگاه های معاملات املاک خواستار قرار دادن پروفایل املاک به صورت آنلاین در سایت شما خواهند شد. ولی:

ساخت سایت املاک چه امکاناتی می تواند در اختیار ما قرار دهد؟

طراحی سایت املاک چه ویژگی هایی دارد؟

امکانات طراحی سایت املاک

هر سایت برای هدفی طراحی و ساخته می شود ، امکانات سایت بر اساس این اهداف و معیار ها بوده و بستگی به این دارد که ما از سایت چه انتظاری داریم. بر اساس همین اهداف گاهی نیاز به طراحی سایت اختصاصی است و گاهی سایت های وردپرسی نیاز مشتری را به اندازه کافی و حتی یشتر برآورده خواهد کرد.

1- ثبت املاک در طراحی سایت املاک
افراد باید بتوانند برای فروش ، اجاره و.. ملک و املاک خود در سایت ثبت نام کرده و تصاویری از آن ها را به نمایش بگذارند.

2- استفاده از نقشه ی گوگل در طراحی سایت املاک
نقشه ی گوگل یک ابزار کارامد برای نمایش دقیق مکان و محل قرار گیری دفتر مرکزی و موارد مورد معامله بر روی نقشه های ماهواره ای و نقشه های شهری می باشد. همچنین در این قسمت افراد می توانند محل دقیق ملک و املاک مورد نظرشان را روی نقشه ی گوگل مشخص کنند تا دسترسی مشتری برای آن ها راحت تر و سریع تر باشد. مزیت دیگری که نقشه های گوگل در طراحی سایت املاک دارند جستجوی محدوده ای می باشد. این جستجو به افراد این امکان را می دهد که در محدوده ی مورد نظرشان ، خانه و یا زمین های ثبت شده در سایت شما را جستجو کنند.

3- راه اندازی بخش نظردهی
در این بخش افراد می توانند در رابطه با زمین ها و ملک و املاکی که بر روی سایت گذاشته شده است نظردهی و امتیاز دهی کنند.

4- قسمت فروش ویژه و یا پیشنهاد ویژه
فروش ویژه ، فروش فوق العاده ، پیشنهاد ویژه و.. عناوینی هستند که بازدید گنده ی سایت را ترغیب به دنبال کردن سایت شما خواهند کرد.

5- خبرنامه
بازدید کنندگان و مراجعین سایت می توانند با ثبت ایمیل خود در این قسمت از آخرین اخبار سایت شما باخبر باشند.

با مدریت و بخش بندی این قسمت می توانید ایمیل های اختصاصی فرستاده و از ارسال ایمیل های نامربوط جلوگیری کنید. (برای مثال کسی که به دنبال اجاره ی خانه می باشد لزومی به دریافت ایمیل های مربوط به فروش زمین ندارد.)

6-گالری تصاویر
با ایجاد یک گالری جذاب و شیک بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان سایت را برای مرور تصویری بر پروژه های موجود راهنمایی کنید.

7- جستجوی حرفه ای و ویژه
در این قسمت افراد می توانند در بخش های مختلف سایت و به صورت حرفه ای به دنبال خانه و یا زمین مورد نظر خود در سایت گشت و گذار کرده و به جستجو بپردازند. نمونه این مدل جستجو را می توان در سایت آنلاین جو مشاهده کرد.

ویژگی های طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک امکانات ویژه ای می تواند در اختیار بازدید کنندگان  و  صاحبان سایت قرار دهد که در ادامه به بررسی برخی از این امکانات می پردازیم:

1- پنل ارسال اس ام اس رایگان
با استفاده از پنل های ارسال اس ام اس انبوه شما می توانید به بازدید کنندگان سایت که شماره ی خود را در قسمت دریافت اس ام اس درج کرده اند ، پیام کوتاه ارسال کرده و آخرین اخبار موجود و هر آنچه که دوست دارید را در اختیار آن ها قرار داده و اطلاع رسانی کنید.

2- استفاده از قالب اختصاصی و سفارشی
بعضی از شرکت طراحی سایت با بهره گیری از تیم طراحی و برنامه نویسی قالب های اختصاصی برای سایت املاک طراحی می کنند ولی قالب های وردپرسی بسیار هدفمند و کاربردی نیز در این زمینه وجود دارد که می تواند نیازهای مشتریان را تا حد بسیار زیادی پوشش دهد.

3- مدیریت کاربردی و آسان
سیستم مدیریتی در طراحی سایت املاک باید به نحوی باشد که افراد با کمترین اطلاعات کامپیوتری بتوانند به راحتی با سیستم مدیریت سایت کنار آماده و به راحتی آن را کنترل کنند.

4- سیستم سفارش گیری آنلاین
در طراحی سایت املاک می توان قسمتی را برای فروش یا پیش فروش آنلاین و یا پرداخت ودیعه نیز در نظر گرفت. این کار با پیاده سازی سیستم های پرداخت بانکی و با بالاترین امنیت ممکن می باشد.

5- لینک دوستان در ساخت سایت املاک
در این قسمت شما می توانید لینک هایی برای دسترسی راحت و آسان به سایت و وبلاگ دوستان ،آشنایان و دیگر سایت های خودتان( درصورت وجود ) داشته باشید.

6- تصاویر تصادفی در طراحی سایت املاک
این امکان می تواند در بخش های مختلف سایت در نظر گرفته شود تا افراد علاوه بر گشت و گذار در سایت املاک این تصاویر را نیز مشاهده کنند.

7- ایجاد خبر خوان در طراحی سایت املاک
شما می توانید قسمتی از سایت خود را به بخش اخبار مسکن و زمین اختصاص دهید . خبر خوان ها افزونه های بسیار مفید و کاربردی هستند که با مرور سایت های معرفی شده ،آخرین اخبار درج شده در آن ها را در بخش اخبار سایت املاک شما به نمایش در می آورند.

8- طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه املاک
اگر دوست دارید کسب و کار خود را گسترش داده و وارد بازار های جدیدی در این زمینه شوید یکی از بهترین راه ها طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه می باشد.

9- مدیریت آمار سایت در طراحی سایت املاک
آمار بازدید کنندگان یکی از آماریست که می تواند نحوه ی کارکرد سایتتان را به شما نشان دهد. این که چه تعداد از افراد از چه جاهایی وارد سایت شما شده اند به شما کمک می کند تا تبلیغات و سرمایه گذاری های خود را هدفمند کرده و مشتریان جدیدی از این طریق جذب کنید.

سئو سایت و بهینه سازی سایت در طراحی سایت املاک

یکی از راه های کاملا موثر و بالقوه در افزایش میزان بازدید و تعداد مشتریان ، تبلیغ شدن توسط موتور های جستجو می باشد. سئو سایت و بهینه سازی سایت تکنیکی است که سایت شما را در صفحات و رتبه های نخست نتایج موتور های جستجو آورده و تاثیر زیادی در روند کسب و کار ، میزان مشتریان و بازدیدکنندگان می گذارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی